dijous, 17 de gener del 2008

Valoració: Oget i el curs

Primerament parlaré sobre l'assignatura d'OGET, he de dir que trobo genial que la impartim mitjançant un sistema 2.0, més d'una assignatura hauria de seguir aquest exemple perquè el 2.0 significa progrés. Al principi, per part meva i m'imagino que a altra gent també li va passar, va ser una mica difícil plantar-se cada dia davant d'un ordinador i seguir als meus companys via blog, twitter, wiki... però al final ha acabat siguent com un costum això d'obrir el twitter i mirar blogs a diari. Tot i així penso que encara hi ha persones, jo també m'hi incloc, que necessitem una última empenta. Cal tenir en compte també que durant aquest quadrimestre hem tingut molta feina d'altres assignatures i molts hem anat una mica despenjats amb aquesta novetat del 2.0.


Hi ha un aspecte que m'interessa molt que és el de fer classe via internet, però no parlo de fer totes les classes així si no que estaria bastant bé que alguna vegada es pogués fer alguna cosa per l'estil per així anar-nos familiaritzant-nos més amb aquestes eines informàtiques que tenim a l'abast i que no hem de desaprofitar. Jo crec que si ens hi posessim podria funcionar. Que consti que és una opinió totalment personal i que entenc perfectament que hi poden haver molts peròs i moltes contres. Tot i això, no ens podem queixar perquè és una assignatura en la qual les classes teòriques són interessants, per tant no parlo d'eliminar-les i posar-nos a fer les classes des de casa davant del pc. També és important la bona connexió que hi ha amb el professor, es mostra interessat pels alumnes.


Llavors m'agradaria comentar una altra cosa (que ja s'ha comentat diverses vegades)que és la de expressar opinions i crítiques, jo ho trobo molt bé i és molt útil i constructiu i és una cosa que la hauríem de fer tots i precisament reconec que això normalment jo no ho faig per por equivocar-me o dir quelcom que pugui afectar a un company i crec que als que ens passa això hem de canviar el xip. I així serà.



Respecte al curs en general, com tants cops n'hem parlat hi ha professors que no ens transmeten absolutament res, això no ha de ser així, és un seriós problema. Llavors les coses van com van... el factor professor és clau per assolir els coneixements i sentir-se bé a classe. Tots hem comprovat que les assignatures de números són molt carregoses, una d'elles ja es fa durant tot el curs (OGE) pero l'altra (Mates) hi ha massa matèria concentrada com per fer-la tota en un sol quadrimestre i ens ha fet parar bojos a molts. D'altra banda tenim l'assignatura de turismàtica amb la que s'han fet unes classes teòriques on el professor anava a tota pastilla explicant i aquest no semblava mostrar gaire interès pels seus alumnes. En el cas de màrqueting en canvi, jo em sento molt bé a les classes i hi ha una molt bona interacció alumne-professor. Finalment pel que fa als idiomes, penso que s'haurien de fer més hores setmanals, ja que els idiomes són molt importants per a la nostra formació i s'haurien de fer menys hores segons de quines assignatures. Compte, no dic que es treguin assignatures.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Me gusta tu forma de ver la vida.
Eres una persona optimista y con ganas de aprender.
Hay pocas personas, por desgracia, así entre nosotros dentro de esta asignatura.
El gran problema que veo, es que debatiendo entre 1.0 y 2.0 se nos va a pasar el arroz...y se nos va a quemar.
Hemos tenido todo un cuatrimestre para adaptarnos, y salvo honrosas excepciones como la tuya y pocas más, el resto no han mostrado el más mínimo interés.
Lo que me temo es que tampoco mostrarán interés por el 1.0 y gracias a ese tipo de gente nos veremos una minoría relegada a la antiguedad.
Un saludo y sigue así. Con gente cómo tú aún creo que el mundo seguirá para delante.
Hasta el comienzo de las clases.

Sara ha dit...

muchas gracias por el comentario juan, creo la palabra progreso tendrís que aparecer en mayúsculas y en un color muy vivo dentro d nuestras mentes, si nos quedamos atrás nuestro aprendizaje se va a quedar igual, sin avanzar.

pd: gracias por lo de optimista jeje es que normalmente soy muy pesimista pero estoy en proceso de canviar el chip, me di cuenta de que con pesimismo tampoco se llega a ningún lugar.

Laureta ha dit...

Estic totalment d’ acord del teu comentari respecte a mates/ organització/turismàtica. Però respecte a fer més hores d’ anglès/francès o alemany doncs no tant. Jo veig per part del professorat d’ idiomes una gran falta d’ interès. A anglès per exemple realitzem diàriament exercicis orals i únicament t’ escolta el company, a francès...que no corregeix els exàmens que li fa mandra... Val a dir també que no tots nosaltres tenim els mateixos professors d’ idiomes i que cada professor és un món.

Sara ha dit...

Això dels professors d'idiomes jo també hi estic d'acord, van bastant a la seva bola i no aprenem massa a les seves classes.

El que jo penso és el que deia reespecte a fer més hores d'idiomes perquè trobo que no se li donen el grau d'importància que se'ls hi hauria de donar, això sí amb professors que ens donessin la matèria d'una forma més amena i que aprenguessim més.

Si haguéssim de fer més hores amb el mateix professorat d'idiomes no firmaria pas eh...

Anònim ha dit...

"No estem d'acord amb l'abolició de l'assignatura 2.0 Nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa".
http://republicaturistica.blogspot.com/2008/01/lo-ms-atroz-de-las-cosas-malas-de-la.html